Hoe swipe ik apps weg op me tablet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een app kan je niet weg swipen.
App icons daarin tegen wel indien ze op meerdere pagina's staan.

Het beste antwoord

Bedoel je wegswipen in de achtergrond (1) of gewoon iets eraf gooien (2) ?
(1) Wegswipen: dubbelklik op de homeknop en apps naar boven swipen
(2) Eraf gooien: lang op een app of map blijven drukken tot alles wiebelt, je ziet linksboven elke app een kruisje. Druk daarop en bevestig.