hoe kan je de sims 3 uitbreidingspakket van je computer af gooien?

de sims levensweg had ik erop staan en nu zet ik er een andere op en dan moet ik die ene erin doen maar die is niet van mij!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

ga als je windows hebt naar configuratie scherm en dan naar programma's en onderdelen als je daar bent zie je al je programma's en kan je er een aanklikken (bijvoorbeeld sims uitbreidingspakket) en dan op verwijderen drukken